} -->

Wednesday, November 23, 2016

3 days more...


Assalamu'alaikum warohmatullah. Lama jugak tak update new entry dekat sini. Adaje dekat draft tu tapi belum siap lagi.

Alhamdulillah! Aku dapat tawaran sambung belajar dekat UiTM. Ni yang 2nd intake punya. Syukur sangat! Sebelum result UiTM tu, aku ada jugak dapat tawaran ke Politeknik. Mula-mula terima dah cumanya masih tunggu result UiTM. Bila dah dapat dekat UiTM ni, fikir punya fikir, aku buat keputusan untuk pergi sambung belajar di UiTM, bi idznillah.

In Shaa Allah, pendaftaran hari Sabtu ni, 26 November 2016. Mohon do'a kalian yep. Tempat UiTM dan kos apa yang aku ambik, In Shaa Allah aku gitau nanti. Hat sekarang ni tinggal lagi 3 hari aja. Abah cakap dah boleh packing. Karang nanti tertinggal apa-apa, susah nak hantarkan. Andwaeee.

Itu ajelah. Banyak sebenarnya entry yang aku plan nak buat tapi tak terbuat lagi. Nak buat kenangan gitu di samping memberikan iktibar kepada mereka yang tengah membaca ni. Eh? Moga-mogalah.

Have a nice day ahead!
May Allah bless all of us.

No comments:

Post a Comment

Mind your words. Thank you.